Odszkodowanie Travel Service

Wyobraź sobie sytuację, w której wyjeżdżasz z rodziną na wymarzone wakacje. Miesiące poprzedzające wyjazd składały się z ciągłego odkładania pieniędzy i odliczania dni do wyczekiwanych wakacji. W końcu nadchodzi ten dzień. Przyjeżdżasz na lotnisko, widzisz ludzi, którzy również lecą na tę samą wycieczkę, zerkasz na tablicę lotów, a tam… Twój lot, który miał zostać zrealizowany przez linie lotnicze Travel Service, jest opóźniony o kilka godzin, dodatkowo pojawia się komunikat, że opóźnienie może ulec zmianie, i ulega… lot przesuwa się o kolejnych kilka godzin. Bańka pryska, a wyczekiwany wyjazd staje się utrapieniem i ciągiem niepowodzeń.


Co w sytuacji, gdy lot jest odwołany lub opóźniony?

Opisana wyżej sytuacja jest nie do pozazdroszczenia, jednakże takie przypadki się zdarzają. Winę w razie takiego problemu można rozłożyć na wiele czynników, jednakże nic nie jest w stanie takiej sytuacji odwrócić. Nie oznacza to jednak, że jako konsumenci powinniśmy sprawę bagatelizować. W gestii przewoźnika linii lotniczych leży zapewnienie nam odpowiednich warunków, począwszy od posiłku i napoju, w przypadku opóźnienia samolotu, po nocleg w razie przeniesienia terminu odlotu na następny dzień. Pomimo tego nasze oczekiwania nie zawsze są spełnione. Wtedy zaczynamy interesować się złożeniem reklamacji.

Przysługuje ona pod pewnymi warunkami – lot musiał być przesunięty o ponad 3 godziny (co oznacza, że o tyle później dotarłeś do miejsca docelowego), a wcześniej przeszedłeś zgodnie z planem odprawę. Zazwyczaj odbywa się ona ok. 45 minut przed wylotem.

Ważne są także przyczyny odwołania lub opóźnienia rejsu – czy nie miały miejsce tzw. okoliczności nadzwyczajne, czyli takie, na które linie lotnicze nie miały wpływu, czy też jednak bezpośrednią winę ponosi właśnie przewoźnik.

Uzyskanie odszkodowania od przewoźnika takiego jak, np. Travel Service nie należy do najłatwiejszych zadań. Cały proces obarczony jest sporą biurokracją, która potrafi skutecznie zniechęcić każdego konsumenta, który rozważał dochodzenie swoich praw. Co zrobić w sytuacji, w której swoją pozycję postrzegamy jako przegraną? Warto zgłosić się ze swoim problemem do naszej firmy ZwrotAir. Mamy już bowiem wieloletnie doświadczenie w sprawach związanych z wypłacaniem rekompensat dla pasażerów. Pomagamy Klientom uzyskać odszkodowanie od linii lotniczej Travel Service zarówno w przypadku opóźnionej, jak i odwołanej podróży. Wiemy, w jaki sposób ułatwić im tę czynność oraz jakie dokumenty będą dodatkowo potrzebne. Warto, abyś wiedział, że masz nie więcej niż rok na to, aby odzyskać należne pieniądze.

Jak możemy Ci pomóc?

Wielu pasażerów nie zdaje sobie sprawy z tego, że może wyegzekwować od przewoźnika Travel Service odszkodowanie za opóźniony lot. Są też i tacy, którzy obawiają się, czy poradzą sobie ze skomplikowaną procedurą odszkodowawczą. Z kolei linie lotnicze nie są chętne do wypłacania rekompensaty.

Rozumiejąc problem, z jakim stykają się konsumenci, proponujemy znaczne uproszczenie procesu reklamacji, poprzez wypełnienie krótkiego formularza na naszej stronie, wysłania go do nas i oczekiwania na załatwienie sprawy przez zespół naszych ekspertów. Co istotne, nasze usługi są bezpłatne do momentu skutecznego wyegzekwowania rekompensaty od przewoźnika. Po pomyślnie zakończonej transakcji pobieramy 22% wartości brutto odszkodowania.

Pamiętaj, że wypłaty odszkodowania możesz domagać się, kiedy zaistnieją określone warunki. Naszym zadaniem będzie ocena czy sytuacja, w której się znalazłeś, rzeczywiście kwalifikuje Cię do tego, aby starać się o rekompensatę. Przy składaniu wniosku reklamacyjnego potrzebne będą Ci karty pokładowe otrzymane od linii lotniczych. W żadnym wypadku nie wolno podpisywać pism oraz przyjmować ofert od przewoźnika, w których zrzekamy się swoich praw.

Jeśli nie wiesz, czy należy Ci się odszkodowanie od Travel Service, zgłoś się do nas. Sprawdzimy to!